Retourbeleid

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die u heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij Rhevos streven wij ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij hebben gekocht. Als u niet tevreden bent met het product, neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Als u besluit uw producten binnen onze bedenktijd van 14 dagen aan ons te retourneren, dan zullen wij het totale orderbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van het product terugstorten. Helaas kunnen wij de kosten van de retourzending niet vergoeden.

Volg de onderstaande stappen om uw product te retourneren:

  1. Stuur ons een e-mail op contact@rhevos.nl waarin u aangeeft dat u uw bestelling of een deel daarvan wilt retourneren.
  2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij de retourzending kunnen accepteren.
  3. Indien wij uw retourzending kunnen accepteren, doe dan het volgende. Verpak het te retourneren product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.
  4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen. Vaak wordt hier referereerd naar ons internationaal magazijn in China.
  5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code.
  6. Als je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het orderbedrag van de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee is betaald.

Producten die aan een of meer van de volgende punten voldoen kunnen helaas niet geretourneerd worden:

  1. Voor verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
  2. die door de ondernemer zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk);
  3. die persoonlijk van aard zijn;
  4. die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;
  5. Producten uit de health and beaty nice welke door hun aard om hygienische redenenen niet geretourneerd kunnen worden.  

 

Annulering van geplaatste bestellingen

Annulering van uw bestelling kan alleen 5 minuten nadat de bestelling is geplaatst. Onze bestellingen worden na 5 minuten in het systeem verwerkt en daarna is annulering niet meer mogelijk.

Om uw bestelling te annuleren dient u tot 5 minuten na het plaatsen van de bestelling contact met ons op te nemen via contact@rhevos.nl